Visum aanvraag - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rick Oosterhout - WaarBenJij.nu Visum aanvraag - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rick Oosterhout - WaarBenJij.nu

Visum aanvraag

Door: Rick van Oosterhout

Blijf op de hoogte en volg Rick

23 Mei 2014 | Nederland, Tilburg

你好 Allemaal!

Vandaag heb ik dan eindelijk mijn visum aanvraag verstuurd. Wat een gedoe is dat zeg! Het is echt niet normaal wat de Chinese ambassade allemaal wil weten om een visum te verstrekken. Een kleine greep uit mijn frustratie:
- Een volledig visumformulier van welgeteld zo'n 8 velletjes lang, met vragen omtrent mijn baan, de baan van mijn ouders, mijn woon situatie, mijn levensgeschiedenis, Alles!
- Een officiële uitnodigingsbrief van (de ouders van ) borui, inclusief een kopie van een chinees paspoort
- Mijn vliegtickets moeten ze hebben o_0
- Een reisplanning van dag-tot-dag met de exacte locatie waar ik uit ga hangen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar gelukkig is alles nu in orde. Volgende week ga ik met Borui naar Den-Haag om alle spullen inclusief mijn paspoort af te leveren. Dan duurt het zo'n 4 dagen voordat ik alles inclusief (hopelijk) mijn mooie visumsticker terug heb.

En dan... nog maar 2 maandjes en dan vlieg ik!!!

Tot de volgende en:

再见!!

  • 23 Mei 2014 - 13:25

    Leon:

    Sambal bij???

  • 23 Mei 2014 - 13:39

    Rick Van Oosterhout:

    Haha dat zal ik er maar niet bij doen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

China 2014

Rondreis door China

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2014

Dag 5 in China

18 Juli 2014

Dag 4 in china

17 Juli 2014

Dag 3 in China

16 Juli 2014

Dag 2 in China

15 Juli 2014

Dag 1 in China
Rick

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 4173

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 17 Augustus 2015

China + Thailand 2015

14 Juli 2014 - 15 Augustus 2014

China 2014

Landen bezocht: