Dag 3 in China - Reisverslag uit Peking, China van Rick Oosterhout - WaarBenJij.nu Dag 3 in China - Reisverslag uit Peking, China van Rick Oosterhout - WaarBenJij.nu

Dag 3 in China

Door: Rickert

Blijf op de hoogte en volg Rick

17 Juli 2014 | China, Peking

Dag 3

Op de derde dag zijn we naar het zomerpaleis gegaan. Dit is eigenlijk een heel groot park, met een flinke tempel bovenop een heuvel. Hier hebben in een fietsboot door een meer geraced en hebben we die tempel beklommen. Die tempel was erg indrukwekkend, net zoals de omvang van dat park. Hier hebben we ook foto's in traditioneel kostuum laten maken.

Dit heeft de hele dag geduurt, hierna zijn we naar de Ghost street gegaan. Dit is een straat vol met restaurants. Geen idee waarom dit de Ghost street (guijie) heet. Hier hebben we in een pittig restaurant gegeten, ik geloof dat ik daar een klein deel van de oceaan heb weg zitten werken. Lekker 2 pilskes op, weer de halve liter 10% one dus weer heerlijk...... nuchter naar huis!

Weer was weer erg warm, luchtvervuiling was iets minder, vanwege de storm daarvoor.